Comanda pe HLN.ro se poate face in 2 modalitati:

  • Comanda online, prin intermediul website-ului;
  • Comanda telefonica de Luni pana Vineri intre orele 10:00 - 18:00;

Comanda online:

Primul pas il reprezinta dupa caz alegerea si adaugarea in cos a produsului sau inregistrarea ca si client HLN si autentificarea.

Finalizarea unei comenzi nu se poate face fara a fi intregistrat / autentificat in prealabil.

Dupa autentificare puteti cumpara cu ajutorul butonului "Adauga in plasa" din dreptul fiecarui produs.
In orice moment puteti vizualiza starea (cantitatea si suma totala) a “plasei” dvs. in partea de sus a paginii in dreptul meniului orizontal.
In meniul "Plasa mea" puteti renunta prin stergere, la un produs pe care nu il mai doriti sau puteti modifica numarul de produse prin selectarea cantitatii.

Dupa finalizarea comenzii, veti fi instiintati pe adresa de e-mail asupra comenzii efectuate, iar un reprezentant al firmei Moda Mania va lua legatura cu dvs. pentru confirmare.
In meiul "Contul meu -> Istoric comenzi" puteti vedea starea actuala a comenzii efectuate, precum si detaliile acesteia.

Comanda telefonica:

Pentru a comanda telefonic, vizitati pagina noastra, notati sau memorati "Numele produsului" (ex: Bluza el 004 gri), sunati la numerul de telefon afisat pe acest website iar un reprezentant al firmei Moda Mania va prelua comanda dvs.

Plata:

Momentan solutiile de plata sunt:

Plata Ramburs care se va efectua cash la curier sau prin mandat postal la ridicarea produsului de la posta.
In primele trei luni de activitate al magazinului online, firma se angajeaza sa suporte taxa de expediere catre client, la comenzile ce depasesc suma de 100.00 RON.
Plata prin Ordin de Plata (OP la banca sau Online Banking), presupune plata in avans a produsului nostru, iar livrarea se face in momentul confirmarii platii de catre banca noastra. Modalitate mai ieftina decat cea de rambursare.

Returnarea produselor:

Legea in vigoare prevede : "consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor".

Puteti returna produsele cumparate intr-un interval de 10 zile lucratoare, de la data primirii coletului, cu conditia, ca, produsul sa fie in aceeasi stare, in ambalajul si cutia originala impreuna cu factura. Returnarea banilor se v-a face in termen de 30 de zile de la returul produsului.

De asemenea puteti solicita schimbarea produsului cumparat daca:

  • Marimea nu corespunde.
  • Produsul nu corespunde.

In cazul in care solicitati schimbarea produsului, o puteti face in termen de 10 zile lucratoare de la data primirii coletului. Noi va vom trimite produsul solicitat la schimb. In cazul solicitatii unui alt produs se va achita o diferenta.

Nota: In toate cazurile de returnare a produselor, costurile de returnare sunt suportate de catre client.

 
 
Site realizat de Modulus Media:Toronto Web Design Web Design Oradea